wtorek, 25 września 2012

MIKA In The Kitchen

Zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego nowego bloga kulinarnego Mika In The Kitchen  http://lessismore-mikainthekitchen.blogspot.com/ . Możecie do niego również wejść  klikając na zakładkę u samej góry bieżącej strony (pod nazwą bloga) - Mika In The Kitchen :)

Gotowanie to oprócz mody moja pasja i ogromna przyjemność. Jestem otwarta na wszelakie rodzaje kuchni, uwielbiam kuchnię fusion i absolutnie fascynuje mnie kuchnia molekularna, ale z oczywistych przyczyn bardziej jako konsumenta niż twórcę. Wiem, że nie sztuką jest spędzić 2 dni w kuchni by przygotować spektakularne danie, ale by w miarę sprawnie wyczarować smaczny, zdrowy i ciekawy posiłek dla całej rodziny. Mam nadzieję, że na moim blogu znajdziecie trochę inspiracji na codzienne dania jak i te bardziej wykwintne i choć trochę ułatwię odpowiedź na pytanie...co by tu jutro ugotować na obiad...?  SERDECZNIE ZAPRASZAM :) Dzisiaj serwuję pyszną zupę-krem z dyni.


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Proszę jednak, nie pytaj czy obserwujemy. Jeśli mój blog spodoba Ci się, będzie mi miło gdy dodasz go do obserwowanych, ja na pewno zaglądnę do Twojego i jeśli wyda mi się interesujący zrewanżuję się. Prowadzę bloga dla przyjemności, statystyki nie są dla mnie najważniejsze.
Pozdrawiam wszystkich czytelników :-*